[O1] AHF długo kręci po więcej niż 10 h stania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dramac
    Classic
    • 2013
    • 7

    [O1] AHF długo kręci po więcej niż 10 h stania

    z tego co się orientuje to transponder się wymienia
    reszta zostaje
    podjedź do ASO
  • kasyno
    Classic
    • 2011
    • 38

    #2
    [O1] AHF długo kręci po więcej niż 10 h stania

    bardzo proszę o pomoc . świece , ewentualne nieszczelności w układzie paliwowym sprawdzone wszystko ok . Tak się składa ,że pożyczyłem pewne urządzenie do diagnostyki aut i mam możliwość posprawdzania pewnych wartości przed odpaleniem . NIe wiem niestety do jakiego kanału mam wejść i na co zwrócić uwagę .Czekam na odp. z góry dzięki

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      jesli jest to vag to intresuje cie blok 7 jestam podana temp. zasysanego powietrz ,płynu i temp.paliwa szyskie powny byc zblirzone do temperatury otoczenia .mozesz jeszcze sprawdzic kat wtrysku w tdi timing albo przez nastawy podstawowe poz.2 wartosc na rozgrzanym silniku powina wynosic 45-55 .ale osobiscie podejrzewam ze masz rozszcelniona pompe paliwa na łaczeniu korpusu z obodowa tłokorozdziealacza
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • piotrek_os
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8160
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Re: AHF długo kręci po więcej niż 10 h stania

        Zamieszczone przez kasyno
        bardzo proszę o pomoc . świece , ewentualne nieszczelności w układzie paliwowym sprawdzone wszystko ok . Tak się składa ,że pożyczyłem pewne urządzenie do diagnostyki aut i mam możliwość posprawdzania pewnych wartości przed odpaleniem . NIe wiem niestety do jakiego kanału mam wejść i na co zwrócić uwagę .Czekam na odp. z góry dzięki
        filtra paliwa ostatnio nie wymieniałes? Moze byc problem z cofajacym sie paliwem, a urządzenia to moze za bardzo nie uzywaj.....jak sie nie znasz, bo wiecej mozesz spier....niz poprawic. Ew tylko diagnostyke sobie zrobić bez adaptacji itp.
        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          Ciekawe co to za instrument? W twoim przypadku obiawy wskazują na brak paliwa i tak jak koledzy napisali do sprawdzwnia pompa paliwa filtr i wężyki czy są szczelne
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • kasyno
            Classic
            • 2011
            • 38

            #6
            urządzenie do autoboss V30 . ale fakt ,że nie wiem jak się tym obsługiwać , jedyne co znalazłem to na rozgrzanym silniku temp. wody wynosiła 11,6 C . Filtr był wymieniany dość niedawno po zakupie auta , a posiadam 2 miesiące . kąt wtrysku wacha się od 58 do 61 ...

            Komentarz

            • robekcool
              RS
              • 2009
              • 2041
              • Octavia II (1Z3)
              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              kasyno, niech właściciel "urządzenia" Ci podpowie co i gdzie sprawdzić ( prosta obsługa ). mam ten sprzęt do obsługi innych marek , choć i vw nieźle robi ( oczywiście do tych jest inny).
              www.k-mot.pl
              Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
              Autoholowanie.
              Robert Kulma

              Komentarz

              • kasyno
                Classic
                • 2011
                • 38

                #8
                wszystko się wyjaśniło wymieniłem zaworek zwrotny razem z filtrem i autko pali jak trzeba

                Komentarz

                • tomus7
                  RS
                  • 2010
                  • 1896
                  • Peugeot

                  #9
                  Zamieszczone przez kasyno
                  wszystko się wyjaśniło wymieniłem zaworek zwrotny razem z filtrem i autko pali jak trzeba
                  to tylko się cieszyć :wink:
                  ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                  http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                  a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                  http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                  Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                  Komentarz

                  Pracuję...